Translate

czwartek, 8 stycznia 2015

Wstęp

Witam!
w końcu po długim zastanawianiu się zdecydowałem wtrącić również kilka moich groszy do internetu.
Przeszukując strony internetowe w poszukiwaniu materiałów i informacji dotyczących banknotów polimerowych zauważyłem, że w języku polskim oferta tego rodzaju jest niestety bardzo mizerna. Dlatego postanowiłem podzielić się moim hobby z innymi kolekcjonerami banknotów ... i nie tylko. 
W miarę możliwości czasowych będę się starał opisywać kolejne edycje banknotów polimerowych poszczególnych państw.
Większość skanów i zdjęć banknotów na tym blogu przedstawiają banknoty pochodzące z mojego zbioru. Kilka zapożyczonych/pobranych wyjątków odpowiednio opisałem.
Mam nadzieję, że ta strona Wam się spodoba, a może nawet obudzi w Was uśpioną duszę kolekcjonera.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz